هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
پنج شنبه 29 بهمن 1394  12:35 PM
اولین سمینار پیشکسوتان استان اصفهان برگزار شد

نخستین نشست مشترک پیشکسوتان هیأت تنیس روی میز با کادر اجرایی هیأت به منظور بررسی مسایل و مشکلات آن ها و همچنین تبادل نظر برای رشد و پیشرفت این رشته برگزار شد.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، نخستین نشست مشترک پیشکسوتان هیأت تنیس روی میز با کادر اجرایی هیأت به منظور بررسی مسایل و مشکلات آن ها و همچنین تبادل نظر برای رشد و پیشرفت این رشته در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست مهدی تکابی، رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، اظهار کرد: در زمانی که این هیأت را از مدیریت قبلی تحویل گرفتیم در جایگاه 16 کشور قرار داشتیم و بعد از گذشت یک سال با جهشی قابل توجه به رتبه سوم کشور رسیدیم و در سال دوم در بین استان هایی مثل خوزستان که هزینه های میلیاردی داشتند با اختلاف زیاد رتبه نخست را کسب کردیم و توانستیم سال گذشته نیز آن را تکرار کنیم.

وی افزود: رخ دادن چنین مسایلی میسر نبود مگر با همدلی، همکاری و هماهنگی تمامی اعضا خانواده تنیس روی میز استان، کمک گرفتن از راهنمایی ها و راهکارهایی که تک تک شما به عنوان بزرگترهای این خانواده در اختیار ما قرار دادید، بنابراین از شما می خواهم که در ادامه این مسیر همچنان در کنار ما بمانید. آماده ام تا هر گونه انتقاد سازنده و یا پیشنهاد سازنده ای را از سوی شما دریافت کنیم.

 

درخت زمانی پربار و توانمند است که ریشه های قوی داشته باشد

نسرین شاکری فرد، معاون مدیر کل اداره ورزش و جوانان و مسئول کارگروه ورزش بانوان ضمن تقدیر از حضور پیشکسوتان تنیس روی میز در کنار کادر هیئت گفت: شما سال ها برای این رشته در استان و کشور زحمات زیادی متحمل شده اید، اگر در طی این مدت کوتاهی که هنوز تا اتمام دوره مدیریتی تکابی مانده است چنین موفقیت هایی حاصل نتیجه همدلی و همکاری تمامی اعضا درگیر وعلاقه مندان این رشته است.

 

وی افزود: در طی چند سال اخیر هیئت استان رتبه خوبی داشته و توانسته هم از لحاظ کمی و کیفی رشد بسیار خوبی داشته باشد، برگزاری دوره های مختلف آموزشی در سطوح مختلف، اردوهای  تیم های ملی، میزبانی هایی که استان در مقاطع و رده های مختلف سنی داشته و همچنین عناوین خوبی که در طی مسابقات به دست آورده است. یک درخت زمانی پربار و توانمند است که ریشه هایی قوی داشته باشد. ریشه های درخت هیئت شما پیشکسوتان و با تجربه های این رشته هستند که با حمایت های معنوی و پیشنهادات خود هیئت را در رسیدن به اهدافی که داشته یاری کرده اند.

 

تنیس روی میز از رشته هایی است که تمامی فاکتورهای همگانی شدن را دارد

علیرضا امینازاده، معاون توسعه ورزش مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این نشست ضمن اشاره به رتبه نخست استان اصفهان در بین ادارات کل ورزش کشور، گفت: با توجه به محدودیت های مالی و مشکلاتی که اداره ورزش و جوانان استان اصفهان داشت کسب این رتبه در سال 93 بسیار ارزشمند است، به دست آوردن این جایگاه حاصل تلاش و همکاری تمامی اعضا خانواده ورزش استان است که در روزهای سخت توانستند با راهکارهای خود ما را در طی کردن مسیری که داشتیم همراهی کنند.

 

وی افزود: در بین هیئت های استانی، هیات تنیس روی میز با مدیریت جدید و جوان خود توانسته جایگاه ارزشمندی در بین هیئت های استانی و حتی فدراسیون کسب کند، به گونه ای که اگر هیئت اصفهان را کنار بگذاریم بسیاری از برنامه های فدراسیون دچار مشکل می شود.

 

معاون توسعه ورزش مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تقدیر از پیشکسوتان این رشته، تاکید کرد: از شما به عنوان سرمایه گذاران این رشته تقاضا می کنم تجارب و راهکارهای خود را در جهت رشد و توسعه بیشتر تنیس روی میز که حالتی همگانی و عمومیت بیشتری نسبت به دیگر رشته ها دارد را در استان داشته باشید.

 

وی ورود بخش خصوصی به این رشته را یکی از نیازهای مهم و ضروری خواند و گفت: تنها جای خالی در هیئت تنیس روی میز نبود بخش خصوصی است که امیدوارم با رفع مسایل و مشکلات اقتصادی با جدیتی که در کادر هیئت سراغ داریم بتوانند شرایط حضور و ورود بخش خصوصی سریع تر مهیا شود.


همچنین بهمن البرزی، مدیرکل اسبق اداره تریت بدنی استان اصفهان گفت: دعوت از پیشکسوتان کار بسیار شایسته ای است که باید تداوم پیدا کند و به مسائل و مشکلات آنان توجه شود. نکته مهم این است که در این نشست ها باید نگاه متفاوت داشته باشیم. در کنار بحث قهرمانی باید به جوانمردی، انسانیت و روحیه پهلوانی توجه ویژه شود.

وی افزود: اگر تلاش ها صادقانه باشد امکان دستیابی به اهداف متعالی نیز آسان تر خواهد شد.

 

حضور مدیرانی جوان، نوآور و پرتلاش در ورزش ضروری است

علی قاسمی، مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و مدیر عامل باشگاه مقاومت اصفهان خطاب به امینازاده و زیبایی، گفت: حضور مدیرانی با سبک وسیاق جدید که نوآوری های خاصی دارند و جوان و پرتلاش هستند در ورزش ضروری است، چرا که در طی سال های گذشته بی توجهی ها و ناملایمات زیادی در حق ورزش کشور و استان صورت گرفته است. بهتر است مدیرانی در ورزش بیاوریم که بتوانند با تلاش و امتیاراتی که دارند دو دوتا را چهار کنند نه منفی چهار. افرادی باشند که از جایگاهشان در راستای رشد و اعتلای ورزش استفاده کنند نه اینکه از ورزش برای رسیدن به جایگاه های شخصی.

 

وی افزود: استان اصفهان دارای سرمایه های زیادی است که می بایستی از آنها استفاده بهینه کرد، ظرفیتهایی که شهرداری ، بسیج و هلال احمر و دیگر نهادهای اصفهان دارند می توانند در رشد و توسعه ورزش در استان کمک زیادی داشته باشند.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: این رشته را به درون خانواده ببرید و برای این کار می توان درون هر مجتمعی یک میز تنیس روی میز قرار داد تا افراد بیشتری جذب این رشته شوند.

 

به گزارش ایسنا؛ در پایان این مراسم پیشکسوتان به ایراد راهکارها وتقاضاهای خود پراختند. برگزاری بیشتر مسابقات پیشکسوتان و اختصاص هر مسابقه به نام یکی از بزرگان این رشته، تشکیل کمیته پیشکسوتان و تلاش برای ورود بخش خصوصی از جمله خواسته های پیشکسوتان بود که از سوی آن ها مطرح شد.